O firmie

biuro rachunkoweP. U. H. „ASIX” jako Biuro Rachunkowe działa na terenie południowo-wschodniej Polski od 2 kwietnia 1991 roku. Przez ponad 20 letnie doświadczenie w rachunkowości, prawie podatkowym i gospodarczym zdobyliśmy zaufanie wielu firm działających w branżach produkcyjnych, usługowych i handlowych mających siedziby na terenie woj. podkarpackiego i województw ościennych. Obsługujemy ponad 70 podmiotów gospodarczych zarówno mikroprzedsiębiorstwa jak i większe spółki prawa handlowego z różnych branż, w tym i przedsiębiorstwa produkcyjne.

Obecnie biuro zatrudnia 6 pracowników z długoletnim stażem i doświadczeniem zawodowym.

Biuro posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. wykonywania zawodu w PZU SA.

Właścielem biura jest:

  • Mirosław Amlicki – posiadający uprawnienia Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych od roku 1997 o Nr. 3182/97.

Standardowy zakres oferty:

Księgowość

Prowadzimy:

    • księgi rachunkowe
    • podatkowe księgi przychodów i rozchodów
    • ewidencje dla ryczałtu ewidencjonowanego
    • ewidencje VAT
    • ewidencje środków trwałych i WNiP
    • ewidencje wyposażenia
    • inne ewidencje wymagane przepisami prawa

Sporządzamy:

    • deklaracje podatkowe
    • sprawozdania finansowe
    • sprawozdania statystyczne
    • porady w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Dodatkowe usługi

    • opracowanie zakładowego planu kont
    • opracowanie zasad polityki rachunkowości
    • dodatkowe raporty, instrukcje, itp.
    • analizy i prognozy finansowe
    • pomoc w redagowaniu podań i odwołań
    • pomoc w odzyskiwaniu należności od dłużników
    • pomoc w sporządzaniu wniosków kredytowych
    • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania

Kadry i płace

Prowadzimy:

    • akta osobowe pracowników – przechowywane w siedzibie biura rachunkowego
    • kartoteki wynagrodzeń pracowników
    • ewidencję urlopową pracowników
    • ewidencję czasu pracy pracowników
    • rejestr wypadków przy pracy i rejestr chorób zawodowych
    • pełną obsługę umów zleconych i o dzieło

Sporządzamy:

    • Listy płac
    • Deklaracje podatkowe PIT
    • Sprawozdania statystyczne dotyczące zatrudnienia
    • deklaracje i zgłoszenia ZUS
    • dokumentację zasiłkową pracowników
    • raporty RMUA za okresy miesięczne

Dodatkowe usługi

    • opracowanie regulaminu pracy
    • opracowanie regulaminu wynagradzania
    • dodatkowe raporty, instrukcje, itp.
    • szkolenia BHP pracowników

Współpracując z Bankami, służymy doradztwem i pomocą w uzyskaniu kredytów.