O firmie
P. U. H. „ASIX” jako Biuro Rachunkowe działa na terenie południowo-wschodniej Polski od 2 kwietnia 1991 roku. Przez ponad 20 letnie doświadczenie w rachunkowości, prawie podatkowym i gospodarczym zdobyliśmy zaufanie wielu firm działających w branżach produkcyjnych, usługowych i handlowych mających siedziby na terenie woj. podkarpackiego i województw ościennych. Obsługujemy ponad 70 podmiotów gospodarczych zarówno mikroprzedsiębiorstwa jak i większe spółki prawa handlowego z różnych branż, w tym i przedsiębiorstwa produkcyjne.
Obecnie biuro zatrudnia 6 pracowników z długoletnim stażem i doświadczeniem zawodowym.
Biuro posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. wykonywania zawodu w PZU SA.
Właścielem biura jest:
- Mirosław Amlicki – posiadający uprawnienia Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych od roku 1997 o Nr. 3182/97.
Standardowy zakres oferty:
Księgowość
Prowadzimy:
-
- księgi rachunkowe
- podatkowe księgi przychodów i rozchodów
- ewidencje dla ryczałtu ewidencjonowanego
- ewidencje VAT
- ewidencje środków trwałych i WNiP
- ewidencje wyposażenia
- inne ewidencje wymagane przepisami prawa
Sporządzamy:
-
- deklaracje podatkowe
- sprawozdania finansowe
- sprawozdania statystyczne
- porady w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Dodatkowe usługi
-
- opracowanie zakładowego planu kont
- opracowanie zasad polityki rachunkowości
- dodatkowe raporty, instrukcje, itp.
- analizy i prognozy finansowe
- pomoc w redagowaniu podań i odwołań
- pomoc w odzyskiwaniu należności od dłużników
- pomoc w sporządzaniu wniosków kredytowych
- pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania
Kadry i płace
Prowadzimy:
-
- akta osobowe pracowników – przechowywane w siedzibie biura rachunkowego
- kartoteki wynagrodzeń pracowników
- ewidencję urlopową pracowników
- ewidencję czasu pracy pracowników
- rejestr wypadków przy pracy i rejestr chorób zawodowych
- pełną obsługę umów zleconych i o dzieło
Sporządzamy:
-
- Listy płac
- Deklaracje podatkowe PIT
- Sprawozdania statystyczne dotyczące zatrudnienia
- deklaracje i zgłoszenia ZUS
- dokumentację zasiłkową pracowników
- raporty RMUA za okresy miesięczne
Dodatkowe usługi
-
- opracowanie regulaminu pracy
- opracowanie regulaminu wynagradzania
- dodatkowe raporty, instrukcje, itp.
- szkolenia BHP pracowników
Współpracując z Bankami, służymy doradztwem i pomocą w uzyskaniu kredytów.